Bebeğim 7 aylık 7 kg. her goren bebeğime cok kucuk 4 aylık mı aaa diye şaşırıyorlar ki artık bu durum canımı sıkıyor.Süt ve süt ürünleri alerjisi var.Yumurta yoğurt peynır yıyemıyor.Sebzelerden kabak papates havuc avakoda ve meyvelerı yıyor.Çokta iştahlı değil.Zayıflıcak dıye korkuyorum.Ne yedırcegımıde şaşırdım yardım edebılırmısınız nasıl kılo almasını sağlayabılırım neler verebılırım