Ben, eşim, 9 aylık bebeğim ve annem. Mahvolduk. Bir de uzun sürüyor. Benim üç haftadır boğazım agriyodu sadece sonra yüksek dirençli ateş, kuru öksürük ki ciğerlerim elimde kalıcak nerdeyse, göz yaşarması burun akıntısı geberdik. İlaçlar ise yaramiyo acilde üst üste iki serum vurdular biraz iyi oldum sonra yine. Perişanız. Siz yaşadınız mı bunu bu hiç normal grip değil ölüm gibi bişey bu.