apt benim oğlum da 2 yaşına girmek üzere sanirim 3 ay önce de biz aldık oğlumuza oda .Yatagi bana göre kullanışlı kenardakj mdfsini ileride çıkarıp baza gibi de kullanabiliyorusn. Ben şu anlık çok memnunum .Bazen oğlumla beraber de yatabiliyoruz. Kolaylıkla yataktan inip çıkıyor zaten 2 yasinda olduğu için rahatlıkla inip çıkar çok yüksek değil. Ben yine de iki basamaklı merdiven alicam sizde öyle yapabilirsizniz. Ablamda montessori aldı yükseklik acisindan benimkiyle aynı tabi yere sıfır modelleri de var .Ben şıklık acisindan pek begnemedigim için şu an kullandigim modeli aldim .