Themamacita şu an yumurtlama dönemine girmişsiniz t çizgisi c den daha koyu olduğında yumurtlama oluyo, t çizgisi silikleşirse sonraki testlerde çatlama olmuş olacak. Evet yumurtlama gördükten sonra 3 günü değerlendirmek gerekiyor önemli olan çatladığı günü kaçırmamak. Ben bu testlerden sonuç alamadım açıkçası aylarca kullandım hep yumurtlama ve çatlama gördüm ama gebelik olmadı. Sonra doktora gittim doktorum bunların yanıltıcı olabileceğini söyledi meğer bende yumurta tembelliği varmış yumurtam gelişip çatlamıyormuş ama testlere göre hep yumırtlama ve çatlama oluyordu doktor kontrolünde hamile kalmıştım çatlatma iğnesiyle şükür eğer gitmediyseniz yada ilk gebeliğiniz olacaksa uzun zamandır sonuç alamıyorsanız kendinizi hiç yıpratmayın doktora gidin kafanız rahat olsun. Bir de bu testler ile ilişkiye girmek piskolojik olarak sürekli düşünmek de hamile kalmayı zorlaştırabiliyomuş rahat olun anı yaşayın en önemlisi bu ☺