myprincess1 hep protein deniliyor da her gün de et yenmiyor ki ya. Şu yemek işinde gerçekten canım ne isterse onu yemek istiyorum ama süt meselesi yüzünden ay o çok şekerli ay bu basit karbonhidrat yemeyeyim ay bugün yumurta dışında protein almadım et yemedim vs…falan diye kendimi sıkıntıya sokuyorum. Lohusa yağı diye bişey var ondan aldım sütü yağlandırıyormuş kızım son ay az kilo almıştı bunu denemek istedim. 10 gündür kullanıyorum bakalım işe yarayacak mı?