anneann şu an 15 aylık sadece yatarken veriyorum. Yani öğle uykusunda ve akşam uykusunda 210 ml içiyor tek seferde bazen 240 ml. 18. Ay kontrolünde doktora soracağım bırakın derse bırakacağım. Gelişimi de iyi gidiyor çünkü bir sıkıntı yok gibi. Ben 1 yaş kontrolüne gittiğimde gelişiminde sıkıntı olmasa bile devam edelim sonraki kontole kadar demişti genelde 1,5-2 yaşta kesiyorlar.