aycaakinn Asla acımadı hatta doktor benimle dalga geçti acıyacak şimdi diye halbuki takmış bitmiş bile çok rahattı sonrasında sancım bile olmadı devlet hastanesinde taktırdım 🥰
aycaakinn Civcivim12 hayır söylemedi ya oradaki hemşire %98 e kadar korur dedi ve yukarıya uzanıp bir şey almam gerekiyormuş ağır kaldırmamam gerekiyormuş bir ay sonra kontrol dediler
cekubalim_ aycaakinn herkes acımıyor demiş ben 10 gün önce taktırdım aşırı derecede acıdı niye acaba 😕
Alpyigit3434 tospikannesi_ merhaba 2 yıl oldu bana da geçen ay gittim yerindeydi spiralim ama bu ay adet olmadan bi gün önce kaşık ve rahim bölgemde ağrılar oldu batma şeklinde fln acaba sizde de oldumu devlete randevu aldım kontrol için alttan mı bakıyor