nerdenaldinbuaklinerden Bir sürü günlerim var. Nasıl saklayım ne yapayım atmak istemiyorum. Çok tozlandılar
balkizlar nerdenaldinbuaklinerden ikea nın çerçevesi var içine koyunca hoş duruyor… ama bir süre sonra kötü oluyorlar.. bir de evin enerjisini çeker diye okudum attım hepsini geçen ay 😅 kuru çiçek iyi değilmiş çerçeve boş bekliyor şimdi