software Ysmn_0 canım çok zor bi dönem öncelikle geçmiş olsun. Çok çabalamak lazım, sürekli uyandır ve emzir az da olsa emsin. Ben mama da verdim bu süreçte günde 2 3 defa. Şu an iyi şükür