buse12348 Merhaba anneler.3 buçuk aylık bebeğim gece 12 buçuk 1 gibi uyudu ve 9 da uyudu sadece emiyor normal mi gece kaldırsa mıydım ?
Snp57asel buse12348 normal canım bazı bebekler uyumayı sever benim kızım mesela 20 aylık hasta veya diş sorunu olmadığı sürece gayet güzel uyur
gunduzanne buse12348 bebekler 1.aydan sonra kendinin uyanması beklenir. Sütünüz yağlıdır tok tutuyodur. Aç olan 3 aylık bebek muhakkak uyanır