kygn Kızlar benim oğlum premature doğdu , 35+6 haftalık 1990gr , 43 boy 🤩 şimdi 7 aylık duzeltilmiş 6 sayılır :) Prematüre anneleri burada mı? Kaçıncı haftada doğum yaptınız?💜 neler yapıyorsunız:)
cikolataliekmek kygn 35+4 de doğdu oğlum 2.5 kg 47 cm, şimdi 1 yaşında 10.8 kg ve 75 cm😊 hiç büyümeyecek gibi gelmişti ilk zamanlar🥲🥲
3kedili2bebekli kygn 32+3 de doğdu bebeklerim biri 1690 biri 1750 Gr doğdu miniciklerdi 😍16 ay 13 günlükler 15. Ayda gelişimimiz yasitlarini yakaladi ☺️
Pirasalipuding kygn ikisinin altta iki üstte 4 adet var malesef biraz zor oluyor ama artık büyüdükleri için rahatça kaşıyabiliyorlar oyuncaklarla 🫠
atlas1655 3kedili2bebekli yaaa maşallah neler yapmıyolar nasıl yakaladılar bilmedıgım için soruyorum❤️
atlas1655 kygn 26 haftalık 860 gr doğdu🥹 şuan düzeltilmiş 11 ay 20 günlük kronolojık de 14.5 ay filan ❤️
3kedili2bebekli atlas1655 bilinc olarak yaşıtları gibi komut alıyorlar isteklerini belirtebiliyorlar kelime sayilari da 15 aylık bebekler kadardı su an 16 aylıklar 30 dan fazla kelime var benim saydığım boy kilo olarakta yasitlarini yakaladılar 😍
atlas1655 3kedili2bebekli yaaaa maşallah çok çok sevindim❤️❤️❤️ ama doktorlar normalde 2 yaşından sonra mı prematüre takibini bırakıyo çünkü her sorduklarında aslında şu kadarlık ama doktorlar 3 ay geriden takip edıyo diye açıklamak yormaya başladı😂
3kedili2bebekli atlas1655 sürekli aynı doktora gidin o zaten zamanı gelince söyler artik premature tablosundan çıkmış açığı kapatmış diye evet normalde 2 yaş hatta 5 yaşında hala premature diye takip edilen çocuk gördüm sadece boyu kilosu geriden geliyordu ama yaşıtları 1 senede 3 cm uzarken çocuk 10 cm uzuyormus yani gelisimden problemi yokmuş sadece takipteymis bu da mümkün bir de benimkiler 32 haftalık doğdu 2 ay kadar geriden geliyorum kiloları da haftasına uyumluydu haftalariyla 2 ayla 3 ay arasında anne karnında bir bebek için çok fark var o yüzden sabırlı olmakta fayda var büyüyorlar inanın büyüyorlar 26 haftalık doymuş bir bebeginiz var kıyas bile edilemez o daha güzel buyumustur hatta 😍😂
atlas1655 3kedili2bebekli yaaa yorumunuz için çok teşekkür ederimmm🥰🥰🥰 valla düzeltilmiş 11 ay 16 günlük yuruyemye başladı yani 5 gündür yürüyor işte kilosu da toparlanırsa çok iyi olcak ama şükürler olsun motor gelısımı güzel❤️ doktorumuz aynı cok ilgili 😍
3kedili2bebekli atlas1655 maşallah yürümesi falan da çok güzel tabi biraz yorucu ama güzel 😂 toparlar kilosu da benimkiler de zayıf görünüyor ama kiloları iyi şükür
atlas1655 3kedili2bebekli ayyy yürüsün diye gözünün içine baktım şükürler olsun rabbim nasip ettı ya yorucu günler geçicek 🥹 sağlıklı olsunlar da bir şekılde büyüyecekler ❤️
3kedili2bebekli atlas1655 şimdi daha mı iyi oldu bende heyecanla bekledim oğlum erken yürüdü kız da yuruse rahatlarim dedim işler daha sarpa sardı 😂
atlas1655 3kedili2bebekli aahhahaha sizde 2 tane olunca daha zor oluyordur tabi ama herşeyı yaptıklarını görünce o yorgunluk gidiyo şükürler olsun ınsallah daha da iyi olsun Bebeklerimiz😍😍😍😍