Nika çürük gibi duruyor. Zaten doktora randevu almışsınız o sizi bilgilendirecektir. Memede uyuma bu tarz çürüklere neden olabilir evet. Yemesine engel oluyorsa, Ağrı yapıyorsa bu dişlerin tedavi edilmesi gerekir. Bu yaşta genelde genel anestezi altında kaplama yapılır dişler, amaç alttan sürekli dişleri gelene kadar bu dişleri ağızda tutmak ve çocuğun yemek konuşmak gibi fonksiyonlarını yerine getirmesini sağlamaktır. Bazen de şikayeti yoksa yemeye engel olmuyorsa beklenebilir, eğer çürük ilerlemez böyle kalırsa düşene kadar beklenebilir. Ama en uygunu tedavi ettirmektir diye düşünüyorum . Çekim de bir seçenek tabi ama onun için henüz çok erken. Normal diş hekimi bu durumlarda genelde müdahale etmez, pedodonti uzmanına yani çocuk diş hekimi uzmanına muayene olursanız daha verimli olur sizin için.