Çoğu insan uzaktan seviyor bazı insanlarda oluk hızıyla yüzüne eline dokunuyor hemen yıkıyorum. Bir iki tanesini önleme şansım oldu. Dün de parka torununu getiren biri bir anda geldi yüzünü avuçlayacaktı oyy annem dedi. Lütfen yüzüne dokunmayın dedim niye hasta mı dedi😅😅 yoo salgın var ne olacağı belli olmaz dedim gitti. Siz bu durumu yaşiyor musunuz ve de tepki gösteriyor musunuz