rona20222001 Kizlar hepiniz dogurdunuz ettiniz buraya sormak istedim ben tansiyon dan kalpten cok korkuyorum tansiyon aletinden fln panik atagimda var pazartesi cocugu gormeye gittim 13 haftadayim oturdum sandalyeye makinayi gorudm kalbim agzimda atti hemsire dedi biraz yuksek tansiyonun doktor dedi normal korktuysan hafif yuksek normal dedi 3 gundur hicbisi yemiyorum korkuyorum basik agrio donuo fln korkudan belirtilwei cikariyorum kendimde bunu yasadinizmi
bittercikolata__ rona20222001 Ansiyeteniz var ve ilerlemiş durumda kesin bir psikiyatri uzmanının görmesi lazım. Bendede var mesela mr a giremem kalbim duracak gibi olur bu yüzden başımdan mr cekinememistim baya bir
rona20222001 bittercikolata__ bende uzundur var ama hic gitmedim doktora korkuyorum tansiyonumu olcsem normal ciksa rahatlicm ama olmuo olcemiyorum
bittercikolata__ rona20222001 Tansiyon da ani düşüş yükseliş, baş dönmesi, mide bulantısı, kalp çarpıntısı, ölecekmiş hissi bunların hepsi panik atak (anksiyete bozukluğu) olduğundan oluyor o yüzden en güzeli psikiyatriye gitmek