Bir tek bemim oğlum mu böyle ya 🤦♀️ 14. aya giricez ancak şöyle sakince kucagima alip bir etkinlik yapamiyorum ya. Kitap okusam resimleri anlatsam en fazla 2dk sonra kaçıyor cırt cırtlı kitapları var onlarda ayni 2dk sonra vınnn 😀 herkes bir etkinlik diyip duruyor maşallah sabah akşam hep etkinlik ama bizde niye olmuyor bu ya 🤦♀️ yerinde sabit duramaz hemen kaçar etrafi kurcalar bazen aklına eserse oyuncaklarıyla kendi kendine oynar. Sizde durumalr nasil erken mi acaba ya daha bu tarz etkinlikler için ? Zaten birde şey var agzina goturme olayi kitaplarkn yanlari hep yenilmiş durumda 🤦♀️