hasibe04 Hanımlar oğlum 6 aylık olucak hipp kullanıyorum doğdugundan beri ama kaldıgım yerde bulamadım hiç acaba başka bi mama alsam sorun yaşarmıyım
durubebek_ hasibe04 ben yaşamadım 2,5 aylık bebeğime hangisi iyi gelecek diye 1,2 kez farklı denedim bir sey olmadı
KendiEvimdeDeplasmandayim hasibe04 bende hipp kullanıyorum bulamamıştık bi kere sma aldık kabız oldu. Bi süre sonra gaz problemi var mama değiştirince belki gecer diye golden goat denedim ağzından fışkırtarak kustu. Sanırım alışana kadar sorun olabiliyo
BordoHuniliAnne hasibe04 olur, bende daha önce değiştirdim, gözlemlersin ishal kusma v.s yapmazsa devam edersin, tabi birde sevmesi gerekiyor
Hiilyuss hasibe04 hipp hiç kilo aldırmıyor bence zaten😂 değişime gelirsek de kızımda 5-6 kere değiştim hasngisi iyi gelicek diye yani sorun yaşamadık. Sadece tadını beğenmesi önemli bunu da gece derin uykusunda içirirsen hemen alışıyorlar
beer Hiilyuss Ne aralıklarla değiştiniz acaba benim bebek gazlı aptamil comformil kullandım kabız yaptı Sma kullanıyorum ishal oldu kaka rengi yesil simdi bidaha degişicem korkuyorum
N7rmn Ben aptamil kullanıyordum çok kusuyor diye 5 aylıkken değiştirdim SMA ‘ ya geçtim kusması da geçti zaten bi sorun yaşamadım ben ☺️
Hiilyuss beer bebelac aldık biz en son bize iyi geld deneyin. Gaz sıkıntısı en aza indi kakası da normale döndü. Valla kıtu bittikce değiştim mamayı
metehansmomm beer merhaba nasıl ilerlediniz? bende aptamil presyneodan normale geçtim 3. Gündeyiz her mama verişimde sarı kaka yapıyor. Normalde 2-3 günde 1 yapardı. Ne yapmalıyım bilmiyorum
beer metehansmomm bende aptamil verdigim gibi daha biberon agzındayken kakasını yapardı bebeğiniz kac aylık oda önemli arıca ishal değilse kaka yapması normal 3 gun daha cok erken biraz devam edin cünkü sindirim sistemi alısması 15 gunu bulur eger ishalse devam etme mamayı
beer metehansmomm ben suan goolden goat veriyorum memnun kaldım bebegim çok gazlıydı ben sürekli mama degiştim en sonunda durduk eczaneden barsak düzenleyici ve relactak aldım kullandım sukur iyi şimdi.