dgltkn bende ayni durumdayim 36 guluk bugun bebegim.dun aksam dipsiz bir kuyuda gibiydim o agliyor ben agliyorum gazi var gunduz hic uyumamisti uykusuzluk uykusuzlugu getirir derler o yuzden aksamda uykuya dalamadi bir turlu altini degstrdik,emzirdim,mama verdim,yikadim yok banamisin demedi bir turlu uykuya dalamadi cocuk.sonra nolduysa allah tarafindan bi uykuya daldi bugun cok sukur duzenli uyuyor uyaniyor sutunu icip altini temizletip tekrar uykuya daliyor.ki desteksiz bebek bakiyorum esim disinda kimsem yok.velhasil suan seni anlayabilcek en yakin psikolojide biri olarak gececek diyebilirim.sabirli ol bir gun iyiyse bir gun kotu olacak bisekilde olacak buyuyecekler.bu kadar pozitif yazdigima bakma ilk bebegim ve dun hayatimin hatasini yaptim hayatim mahvoldu diye agliyordum o noktaya geliyorum/geliyoruz bazen ama bol bol kokla sev bebegini.anne kucagi anne kokusu ve aglamaktan baska bisey bilmiyorlar bunu hep aklinda tut.hepsi gececek annesi bizde onunla birlikte gorup ogrenecegiz herseyi.kocaman sariliyorum sana hersey guzel olacak 🧡🤗