gokyuzundekidinazor Kızlar 2 yaşında kızımın odasını ayırıcam Yatağını tek kişilik baza mı almaıyım montessorimi? Montessori diyordum kendimce hep ama momtessori alanlarında değiştiridğinş görünce şüpheye düştüm
demirboy gokyuzundekidinazor kendisinin inip çıkması için montessori. Yatak koruma bariyerleri var evet kullanabilirsiniz ama onlarda inip çıkması zor. 1 yaşında momtessori yatak aldım 5 yaş hala kullanıyor. İlkokula kadar kullanacak. Ben eski evime göre biraz küçük yaptırmıştım dar ve kısa yoksa üst çıtasını çıkarıp altına ayak ekleyip ilkokul döneminde karyola olarak da kullanılabilir. Montessori çok rahat düştü mü diye aklınız kalmıyor bir de çok seviyorlar
Neslihann37 gokyuzundekidinazor ben hep Montessori diyorum İskandinav tarzı biraz bence modası geçmez bayılıyorum hatta biraz da bohem havası olan bebek odalarına