TwinsAndBeren Kızlar 1 aylık ikizlerim var hem emziriyorum hem de hipp mama kullanıyorum ama genel olarak huzursuzlar, uyurken zorlanıyorlar gazları olduğunu düşünüyorum sizce bu mama yaramamış olabilir mi ne tavsiye edersiniz
Gokturkmom TwinsAndBeren aynı mamayı kullandım bizde bi problem olmadı ama her çocuk farklı sevmemiş de olabilir
alpmomssss TwinsAndBeren aptamilden bu mamaya geçtim dünyalar benim oldu. Biz çok memnunuz allaha şükürler olsun her gün şükrediyorum
Tugcebb TwinsAndBeren bizim gaz problemimiz bu mamayla bitti. Ama her bebek farklı önceki mamamızda gaz yapmayan bir mama ama bizde yaptı.
TwinsAndBeren Gokturkmom buraya sormuştum en çok sma ve hipp yorumu gelmişti ama bazılarına gaz yaptığını da okudum o yüzden sormak istedim teşekkürler yorumunuz için ☺️
TwinsAndBeren alpmomssss bize de hastaneden ücretsiz 7 kutu aptamil verdiler ama kullanmak istemedim gaz yapar diye okudum ve hipp kullanmaya karar verdim ama emin değilim acaba bizimkilere yaramadı mı diye 🤦♀️
alpmomssss TwinsAndBeren 1 aylık demişsiniz ya 5. Hafta atak haftası bizim çok fena geçmişti atak haftasında olabilirler . Aptamil gaz bombası yapıyor valla hiç kullanmayın . Hastanede başladılar diye devam edeyim dedim ama pes ettim artık her gün kıvranıyorduk
balkizlar TwinsAndBeren denemeden bilemezsiniz… ben de hipp kullandım kabız yapıyordu ama değiştirmemiştim de o dönem
TwinsAndBeren alpmomssss yaaa 5. Haftadan mı başlıyor ataklar eyvah 🤦♀️ inşallah geçicidir diyelim o zaman ☺️
TwinsAndBeren balkizlar kabızlık yapmadı ama huzursuz oldukları için acaba gaz mı yapıyor diye düşündüm
TwinsAndBeren Tugcebb evet her mama her bebeğe yaramıyor maalesef normalde Hipp en iyi mama bence ama bizimkilere mi yaramadı acaba diye bir şüpheye düştüm