Feyzosumunannesi Selamlar. 11 Martta regli oldum. Lekelenmem devam ediyor ve karnımda 2 gündür ağrı var. Normalde afedersiniz kahverengi silince gelen leke 2 gündür koyu renkte baya günlük pede gelmiş. Başına gelen var mı ? Spiralim kaymış olabilir mi ?
nnoktaa Feyzosumunannesi bilgim yok üstte kalsın. Bayram sonrası ihmal etme bir kadın doğum uzmanına görün bence canım.
papatyau Feyzosumunannesi benimde ayni sekilde adet yerine kahverengi akintim oluyor sizin sonuc ne oldu nerak ettim gittiniz mi dr ye