tuncalkn Kızlar 2 aylıgız sağlık ocağının verdiği d vit kullanıyordum ama çocuk çok gazlı yani d vit yapabilirmiş , hangi marka uygun olur 2 aylık
nnoktaa tuncalkn ocean 400’lük kullanıyorum başından beri. 3 damla ya da sprey başlığı kullanılacaksa 1 paf.
babyisleeping tuncalkn bende sağlık ocağının verdiğini bıraktım oceana geçtim. 2 gün oldu ama kusması azaldı gibi geldi bana devletin verdiği kusma+gaz yaptııryor diyorlardı. Bu arada ebebekten alabilirsiniz eczaneye göre daha uygun fiyatlı ocean d vit 400 uı
Gokturkmom tuncalkn Bebekten bebeğe değişiyor bizde sağlık ocağının verdiğini kullanıyoruz ama gaz durumu yaşamadık,bittiğinde ocean almayı düşünüyorum.
nesizade05 nnoktaa sprey başlığıyla 1 kere sıkmak yeterli oluyor mu ben 3 fıs sıkıyorum ya 3 aylık bebeğe yanlış mı yapıyorum