Feyzosumunannesi babyyboy25 2 3 aylık denilince bir duraksadım. Kızım 3 yaşına girecek unutmuşum o zamanları vallahi. Üstte kalsın 😍
atlasmomy12 2 günde 1 yıkıyorum kafası cok terliyor ama öyle olunca gün asırı yıkadığımda oluyor birde sampuan haftada 1 kullanıyoruz sadece diğer zamanlar sadece su ile yıkıyorum
elfmrl123 babyyboy25 2 ayına kadar her gün yıkadık 3. Ayına girene kadar da 2 3 günde bir yıkıyorum 2 ay kayınvalidemdeydim o yıkadı şimdi tek olduğum işin 2 3 günde bir yıkıyorum
denizalismom babyyboy25 o zamanlar yaza denk gelmişti hava çok sıcaktı her gün ya da gün aşırı yıkıyordum
cLearQueen babyyboy25 egzamali oldugu icin 3 gunde 1 banyo her gün nemlendirme yapıyorum altını yuzünu falan da yıkarım hep