umutugba meraba ben Karabüklüyüm, aynı zamandada şuan orda yaşıyorum.Kiralar burdada en kötü ev 15- 20 den başlıyo ben kendi memleketim olduğu için seviyorum ama dışardan gelenler çok sıkıldığını söylüyor, çok fazla aktivite yada avm olayı yok malesef.