Kızlar bunu bir arkadaşım için yazıyorum kendisi benim en yakın sevdiğim bir dostumdur 5 yıldır tüp bebek tedavisi görüyorlar 3 transfer de başarısız oldu ne yazıkki sebep olarak da embriyolar kaliteli değildi işte amh düşüktü sperm kalitesi gibi gibi şeyler söyleniyor çok yıpratıcı bir durum çok dua ediyorum bugün Kadir gecesi sizlerden de dua istiyorum rabbim hayırlısı ile nasip etsin benim arkadaşıma inşallah 🥲
Sorumuz şu artık bir süre tedavi dışında normal yollardan devam etmek istiyoruz dediler ve adete yakın test yapıyor bu arkadaşım ve hep silik çizgi şeklinde çıkıyor farklı markalar deniyor erkem test vs vs hep aynı durum oluyor ve sonunda adet olıyır eczacı bayan da testlerde yanlışlık olamaz embriyo oluşuyor ama tutunamıyor da olabilir demiş başına böyle bir durum gelen var mı fikirlerinizi merak ediyorum yazan okuyan herkese de çok teşekkür ederim hepimizin kadir gecesi mübarek olsun rabbim gönlümüzdeki tüm duaları kabul etsin inşallah 🙏🏻