Kızlar balkonuma bır kaç esyamı koymuştum evde yoktum 1 ay gelmedım kuş yavru cıkarmıstı neyse 3 gün trmızledım balkonu az önce yıne balkonu yıkarken denk geldım alıp atmakla atmamak arasında kaldım örtünün altına gırmesı zor ama yinede yumurtlamıs sımdo ne yapayım sız olsanız ne yapardınız yavruları ucurunca balkonu komple boşaltacam ayrıca guvercın yumurtası sanırım akıl verın alıp atayım mı dursun yavru çıkıp ucunca mı caresıne bakayım
