Dil yada dudak bağı yok hep aynı pozisyonda emziriyorum 3 haftalıkken 80 ml içen cocuk simdi zar zor kavga dövüş kusarak agzından sızarak anca 50 içiyor anlamıyorum neden damak saklatıp hava yutup ağlıyor morarıp kızarıyor yutup emmeye calısırken 1 haftadır böyle biri damağı düşmüştür dedi oturup agladım üzüntüden