ankaraankara Her çocuğun karakteri, huyu, suyu farklı. Benim ilk aylarım çok rahattı mesela. Gaz sorunu, emme sorunu, ağlama falan hiç yaşamadım. Kolik bebek annesine aaaa çok kolay ilk aylar desem beni dövse haklı 😀
Ama 9 aylık yürüdü, hiç tehlike bilmedi, sürekli her yeri döktü kırdı aşırı hareketli.
Şimdi 4 yaşında. Çok iştahsız, dışarıda sürekli koşan yoran bir çocuk. Gece hala 3 kez uyanır. İlk aylardan çok daha zor yani. Her çocuk kendine özel.
Aaaa bir dakika😃 Benim bir de ergen kızım var. Hangisi daha zor desen inan ki kızım daha zor mesela. Sınav senesi, ergenlik dönemi. Tam asi laf dinlemeyen zamanı.