Meme ucumu ısırmıştı. Alt dişleri kesmişti mememin ucunu. Cehennem azabı haline gelmişti emzirmek o şekilde. Gerçektem oğlumda üzüldü bende ama beş günde falan geçti. Zeytinyağı geçirdi sanırım. Lansinoh ta sürdüm. Onun dışında çocuk doğurduğuna pişman gibi konuşan insanlar var. Çocuk büyütmek çok zor birşey gerçekten. Lütfen çocuk yapmak isteyenlere bunu söyleyin ona göre yapsınlar. Çocuğumuz olsun kafasının artık bitmesi lazım. Ben çocuk büyütmeyi, kendimden vazgeçip hayatımı birine adamayı göze alabiliyor muyum diye sorduğunda cevap evetse yapsınlar, hayırsa gerçekten yapmasınlar. ÇOCUK BÜYÜTMEK ÇOK ZOR. Bunu lütfen yapmak isteyenlere söyleyin. Yaptıktan sonra depresif gibi konuşmak olmuyo çünkü. Doğan çocuğa da günah.