Bebeğim 3-4 güne bir kaka yapıyor ancak bi anda taşıyor her yeri kaka oluyor çok yoğun. Sadece anne sütü ile besleniyor kilo boy her şey olması gerektiği gibi gidiyor. Bu durum bağırsak enfeksiyonu vs olabilir mi görsel için kusura bakmayın durumu anlamanız için ekledim