Tugcebb mmisa ben satmıyorum fakat alacağınız kişiden performans teyiti isteyin. Bendekinin çok kısa sürede performansı düşmüştü. Başka makinede sütüm daha çok çıkıyordu. İlk günle aynı haftanın sonu bile bir olmadı. Belki benimkinde sorun olabilir ama bu yaşanmamış bir makine alın diye tavsiyem 🌸
kalbimegedekaldii Bende de var ancak boş yere almış olduğumu farkettim hiç sütüm yokmuş gibi hissetmeme sebep oldu, 20 cc sütü zorla çıkarıyordu. Başka marka denedim ve huzuru buldum. Karar size ait ama bence almayın
mmisa kalbimegedekaldii satabilmek yerine böyle doğruca söyledğnz icin cok teşekkür edrm İkinci el almak isteme sevebşmde bu aslında yorumları kötü ama iyiside vardı
yendogan kalbimegedekaldii hangi marka aldınız bendede çok az çıkıyor birde giyilebilir pompa alıp denemek istiyorum
kalbimegedekaldii mmisa yorumlara kanıp almıştım ben de eller serbest olduğu için rahat olur diye ama tam bir fiyasko, göğüs uçlarımın acısı ayrı bi tarafa süt yokmuş hissinden dolayı büyük stres yaşadım