aysegul_cly divine456 benimde 5 ay 6 günlük ben başlayacaktım doktor 5 buçuk aylikta dedi oda tadım yani
mamalika divine456 bizim doktorumuz 5.ayda başlattı. Öncesinde sadece anne sütü alıyordu. Başladığımızda da gördük ki gerçekten hazırmış.
bitrakyali divine456 5 ay 8 günlükken doktorun tavsiyesiyle başladık doktor liste verdi şuan ona göre ilerliyoruz
bitrakyali cLearQueen önce yoğurt, sonra patates, havuç, brokoli, kabak, sonra meyveler muz, avokado elma armut
sedadvc semkav Esas sebebi sadece mama ile besleniyor olmasıydı. Mamayı ne kadar azaltirsak kârdır diye düşündü sanırım. Çünkü kilo ve boy olarak biraz ilerde bir bebek ayına göre. Yastık destekli oturuyordu ve yiyeceklere istekliydi. Bunları da bildiği için başla tadimlara dedi. Sadece tadım yaptım 6. Ayına kadar. Acele etmedim. Şu an 6 aylık mamayi öğün olarak bir kademe azaltıp yerine ek gıda koydum. Yani şu an sabah kahvaltı ek gıda ve öğleden sonra ara öğün ek gıda yiyor. Onun dışında yine mamayla besleniyor. Anne sütü alıyorsa bebeğiniz bence acele etmeyin. Ne kadar çok anne sütü o kadar iyi. Ek gıdadan sonra meme reddi olabiliyormuş çünkü.
sedadvc bebeklerrr 6. Ayını beklemedigin için değil alerjik besinleri erken verdiğin için olmuş. Risksiz sebzelerle hiçbir sorun olmuyor çünkü. İlikli kemik suyu 8. Ay ver dedi mesela bizim doktorumuz. Kıyma için 8. Ay dedi.
bebeklerrr sedadvc 7.5 8 ay civarı ilik suyu verdim aslında kıymaya başlamamıştım bile . Şuan 9 aylık oldular.
cennetkusum16 divine456 doktorumuz çok kabul etmese de 5 buçuk aylıkken başladık ama keşke doktoru dinleyip başlamasaydik. Yüzünde egzama oluştu. 1 ay ek gıdaya ara vermek zorunda kaldık. 1 aylık kayıp oldu en iyisi 6 ncı ayda başlamak. Doktor beslenme listesi veriyor. Yasaklı ürünler ve neleri yemesi gerektiğini nasıl yemesi gerektiğini anlatıyor. Kontrolünuzu yapan doktor ne diyorsa onu yapın. Bebeğinizin hazır olup olmadığını en iyi o bilir
semkav Lavinia_- heh aynısı bizim oglanda aynılarını yapıyor ama anne sütü içiyor bir ebe bir doktora sordum gerek yok dedi ama çocuk çıldırıyor ben emziğin ucunu bandiriyorum biseylere deli gibi istiyor
bebeklerrr sedadvc benim bebeğim de yeşil kaka var hala devam ediyor günde üç kez yapıyor ksumalar azaldı çok şükür doktor görüşü almak için 3 saat yol gitmem gerekiyor sizin bebeğiniz alerjik miydi böyle bir şey yaşadınız mı acaba?
bebeklerrr sedadvc benim bebeğim de yeşil kaka var hala devam ediyor günde üç kez yapıyor ksumalar azaldı çok şükür doktor görüşü almak için 3 saat yol gitmem gerekiyor sizin bebeğiniz alerjik miydi böyle bir şey yaşadınız mı acaba?
sedadvc bebeklerrr Ek gıdaya başladıktan sonra yeşil kaka bizde de oldu ama doktor onemsemedi. Bazen her gün bazen iki günde bir kaka yapıyor. Sulu katı karışık oluyor kakası. Doktor bunu da onemsemedi. Kusma olmadı pek. Alerjik bir durumu olmadı gördüğüm kadarıyla.