ben 6. ayda başladım ama çok pişmanım keşke 4. aydan sonra yavaş yavaş tadım yapsaydım o zamanlar biz yemek yerken çok ağzımızın içine bakıyordu ağzını açıyordu 6 aylıkken başlattım pürelerden verdim ama çok zor yedi şimdi 8 aylık hiç bir şey yemiyor yoğurt dışında ve aklı eriyor büyüdükçe ağzını kitliyır yemek istemiyor