ceydaa2 Kızlar 40.gunumden sonra hemen regl oldum hamile kalmam çok yüksek ihtimal dikkat et dediler korunma yöntemi nelerdir sizce ilk doğum yaptım oda isteksiz hamile kaldim yanlışkla
babyyboy25 ceydaa2 bende hemen senin gibi oldum doktora hap yazdırdım doğum kontrol hapı tercih ettim spiral istemedim
curlysister ceydaa2 7 ay sonra adet oldum ben de o zamana kadar eşim korundu sonra ben spiral taktırdım hapa göre daha güvenilir geldi bana unutma durumundan dolayı
dayes ceydaa2 yöntemler değişebilir ama bence önemli olan tek bir yönteme güvenmemek. İki yöntemle birden korunun bence.