Biz3kisiyiz_ uykusuzanne__ benim kızım da 33 aylık 6 numara Molfix külot kullanıyoruz 8 hangi markanın acaba büyük değil mi ? Kilosu da önemli tabi
yorgunanne4141 19 aylık kızım 4 numara kullanıyo biraz sıkmaya başladı 5 numara spariş ettim niye yorumlardakiler bu kadar büyük shsjjxkds benim kızımın totosu mu kücük🤔
elizz_momm 1oglanannesi__ ben sadece eğer değiştirme saati geçerse sızdırma yaptığını gördüm geçirmiyorum vaktini yapmıyor tabi beneğim de küçük daha hareketleri kısıtlı büyük bebeklerde yapabilir
byzyldz elizz_momm 9.5 aylık sleepy 4 sızdırmaya başlayınca baby turcoya geçtik 5 numara kullanıyoruz