Myneymis Sürekli çağırmıyorsun diye sitemliler gelmiyorsun gitmiyorsun diyip duruyor yengeler bende güzelce bi ağırlamak istiyorum sizce kahvaltı mı yoksa gün menüsü mü yapsam
Zynpdlcftc Myneymis şuan ramazan ayı olduğu için iftar için ağırlayabilirsiniz yemek seçimleri ve tatlı ikramı ile güzel bir şekilde ağırlamış olursunuz
Madamehappyyyyy Myneymis Bence en kolayı ve sizi az yoracak zahmetsiz olanı kahvaltı,öğle ikramlıklar için zor akşam ise hem menü zor hem servis vs.
Nltka Akşam yemeği menüsü ağır ve şık oluyor benim tercihim o yönde olurdu . Kahvaltı ve gün menüsü hafif kalıyor sanki
Aaayyssee Myneymis ilk defa ağırlayacaksanız güzel ve şık bir sunumla gün menüsü yapıp çağırabilirsiniz
Myneymis lidokain evet çağırmıyor diyorlarmış sürekli çalışıyordum hamileydim Doğum yaptım yani sinir ediyolwr 10 çeşit yapıcam sussunlar doya doya yesinler