22 aylık kızım var. Şu son 10 gündür aşırı hırçınlaştı eline ne gelirse fırlatıyor babasına bana dedesine herkese elleriyle vurmaya çalışıyor, asla yemek yemiyor yese de öğürüp atıyor. İster istemez sinirlerime hakim olamıyorum öfkeleniyorum kızıyorum hatta bazen çok kızıyorum.Bide kayınvelimdemler karşı apartmanda oturuyor ve iki taraflı büyüdüğü için her istediği oluyor ve ben yapmadığım zamanda hep bi çığlık kıyamet sonra bana herkes kızıyor. Valla nasıl olacak bilmiyorum ama çok yoruldum böyle mi devam edecek huyları