Kızlar merhaba oğlumun 50-60 kelimesi var hayvan taklitleriyle beraber. 2 tane 2 kelimeli cümlesi var bir de nadir olarak. Anne gel, anne kalk der. Dün ilk defa oyuncağını dedesine gösterirken çok güzel dede dedi. 3 kelimeli cümle kurdu yani. Ama genelde çok konuşmaz, teşvik gerekir. Mesela su için ağlar. Ben derim ne istediğini söyle diye ondan sonra su der. Merak ettiğimm acaba normal mi tek tük kelime söylerken bı anda 3 kelimeli cümle söylemesi.
Bunu yazmamın sebebi de psikiyatriye getirmistim oğlumu. Göz teması ve sosyal ilişkilerini sıkıntılı bulmuştu doktorumuz. Kaygılıyım bu yüzden. Ama maşallah 3 kelimeli cümle kurdu deyip kendimi mi avutuyorum diye düşünüyorum bazen.