Kızlar kızımda böyle bişey çıktı 4 aylık sağlık ocağına gittik bişeye reaksiyon göstermiş olabilir dedi şampuana alerjisi olmuş olabilri mustela kullanıyoruz ama 4 aydır çoktan göstermesi gerekmezmiydi kurutma makinasına atıyorum acaba ondanda ama yediğin bişeyden değil dedi sizce ne dir???