adenmoms 11.40 ta oturduk hâlâ yapıyoruz mesela daha yarısı bitti. Benimki çok profesyonel artık ağzında çorba, ayran varken konuşabiliyor. Geçen gün yut demedim 1 saati aşkın kaldı ağzında. Çıldırmamak elde değil. Tv, telefon vermiyorum bu seferde parmaklarıyla oyun kuruyor kolundan kaydırıyor güya kaykaymış. Deliriyorum. Yemek saatleri gelince içime sızı düşüyor 😪