aydint valla çok haklısınız, beni arayıp soruyor kendi ailem büyüklerim yni düşünün kendi anne babam işte sürekli emiyor kucağımda diye aman kucağa alıştırma aman emzik ver memeyi emzik yapmasın , yani tercih meselesi olmasının yanında bir daha bu zamanlar gelmeyecek, doktoruma da sordum hani gelişimsel olarak doğrusu ne diye yani diyor ki 2-3 aylık bir süreç bu ne zaman emmek ve kucak isterse ver, insanlara gel anlat, bayram da gelecek ailem şimdiden streslendim yapacaklar sürekli yorum