Merhabalar, bebeğim iki aylık olmak üzere. Mama+meme olarak ilerliyoruz. Geceleri mama takviyesi yapıyorum daha rahat uyuması için. Gün içerisinde de meme ile devam ediyoruz. Her beslenme sonrası gazini çıkarıyorum ben çıkarmasam da oğlum kendi çıkarıyor. Günde en kötü ihtimalle 4-5 defa da kakasını yapıyor. Çok ağlayan bir bebek değil. Ne hikmetse kayınvalideme gittiğimde ağlamaları artıyor tembihlediğim gibi 😜😜 Şaka bir yana her bebek gibi arada huysuzlanmaları ağlamaları oluyor ama katlanılmayacak seviyede değil. Doktor kontrolüne gittik doktorun yanına girdiğimizde ağlaması vardı üstünü çıkarttığım için doktor gazi var dedi kaleidon damlası verdi. Şaşırdım, sadece ağlamasından gazının olduğunu anlaması ne kadar doğru ultrasonla bakılması gerekmez miydi? 🤔