Kızlar bebeğim 10 aylık pramatüre bir bebek yaklaşık 2-3 aydır falan yürümeye çok hevesle elinden tuttuğumuz zaman yürüyor ama ayaklarını çapraz atarak duruyor hani böyle ipin üstünde yürürüz ya bir ayağımızı atarız sonra diğerine onun önüne hemen öyle yürüyor ilk zamanlar böyle yürümesi normal mi ne zaman böyle bacaklarını ayırarak yürüyecek