avkatanne Bende 0+ vardı değil bebeğim ben bile çekemiyordım. Şimdi 50 günlük olduk 3+ aldım. Ama çok fazla akıtıyor bundan da memnun kalmadım lansinohtan devam biz.
alya2003 avkatanne bende yavaş akış 1m+ olanı almışım yanlış almışım sanırım 30 cc yi yarım saate geçik içiyor normal mi bilemiyorum da başka biberon denemekte istiyorum açıkçası lansinohtan memnun musunuz
avkatanne alya2003 ben lansinohtan çok memnunum meme reddi de yapmadı. Dışarıdayken ve geceleri sağarak verdiğim için biberon büyük ihtiyaç benim için. O yüzden birden fazla aldım severek kullanıyorum.