Bizim de 2.5 yaş aynı durum var tam olarak anlattığınız gibi geçmeyince doktora götürdüm antibiyotik verdi boğazı şiş ama hemen kullanma iyileşmezse kıllanırsınız dedi soğuk algınlığı şurubu yazdı öksüürk şurubu yazdı kullanıyoruz ama bir gelişme yok şuan soğuk buhar veriyorum rahat uyusun diye bi faydası da olmuyor gibi ama sizin nasıl şuan