Merhabalar bebeğim 50 günlük, 37+1 de doğum yaptım bebeğimin aşılarını 40. Haftada doğmuş gibi hesaplayarak mı yaptırmalıyım yoksa doğduğu tarihe göre mi? 1. Ay aşısını doğduğu tarihe göre yaptırdım doktorumuz da 40 haftaya göre diye bir şey demedi ama instagramda görüp endişe ettim