Merhaba arkadaşlar, kızım 3 aylık ilk zamanlar emZiği kısa sürelide olsa tutuyordu ama sonrasında tamamen bıraktı birazda benim hatam aslında birkaç yakınım aklıma girince vermemiştim emZiği 2 günde unutmuştu bidahaki verdiğinde almamaya başladı. Şuan çok zor oluyor kucağımda olmadığı zaman sürekli ağlıyor ve mememde uyuyor🤦🏽♀️ Tavsiyeniz nedir