Ygt239z kkbrylmazz ben kestim anne sütü çürütüyormuş , dişler çok kötü ise çekiyorlar , jel verip diğer dişlere sepmemesi sağlanıyor çürüklerin benim çocuğun üst dört dişi çürüdü önleminizi alıp doktora götürün
Nika kkbrylmazz 21 aylık böyle oldu üst ön dişleri. Ben kan damlası leke yaptı sandım hep doktora gitmedik ama sanırım değil. Doktora gidicez
beybitolat kkbrylmazz bir yerde okumuştum anneler kendi kaşıklarından yedirdiklerinde de oluyormuş yapıyomusunuz bilmiyorumda bilginiz olsun ☺️
Beratim17 kkbrylmazz benim oğlum da 2 yaşında emiyor onun da üst 2 dişi leke oldu ne yapcam bilmiyorum daha sütten De kesemedim
Gul-42 Nika oğlumunda boyle leke bunlar onlem almazsan curuk oluyor ben goturdum jel verdı surdum ve kendım gc tooth mousse aldım azda olsa rengı acıldı
Ygt239z sevimliidostlarr 26 aylık yani 2 yaş 2 aylık , emzirme sürecimiz bitti doktor yapacak birşey yok dedi dişler için bir jel önerdi diş minesini güçlendiriyormuş , süt dişi olduğu için önemsemedi 7 yaş itirbari ile dökülecekmiş ağrı olmazsa iyi dedi
kkbrylmazz Ygt239z en korktuğum şey ya kendine bırakması.vitamin eksikliği olabilir dedi çocuk doktoru onada baktırıcaz.Dikkat etmek lazım ya fırçalamak lazım
Gulendamybsn kkbrylmazz gece maması yada emiyorsa normal mutlaka diş fırçalatın ve her mama sütten sonra gece su verin diyor dr lar. Bi ark kızı öyle oldu 57.000 dişini yaptırıyo kızının verilen anestEzi ağrı sızıda yanına kar kalıyo. Kesin sütü bence yada öncesinde sabahında fırçalatın
Nika Gulendamybsn gittik yapacak bi şey yok çürümeyi durdurmaya çalışın dedi tooth mousse önerdi o kadar
Gulendamybsn kkbrylmazz evet bende korkuyorum benim hassas noktalarımdan biri şudur çocuğa gereksiz yere ilaç yüklemek hemen ateşi çıkıyo grip oluyo diye ilacı vermek tarzım değil. Diştede öyle genel anestezi vücuttan atılana kadar organları yoruyor o yüzden inşallah çok sık maruz kalmayız