Bulaştım bir belaya kızlar halı yıkamacıya halı verdim bir tane 4metre normal dokuma hali bir tanede 2 metre bambu halı bana telefonda dokuma halının metresi 75 dedi bambuda 200dedi tamam dedim gelip aldılar şimdi mesaj geldi 1200tl tutmustur diye aradım geri yanlış hesaplamışsınız diye adam gelmiş doğru dedi 4 metre olan bambu siz halınızı bilmiyomusunuz diyor sinirlendim saydırdım dolandırıcımısınız getirin halımı dedim gelip siz alın getiremeyiz diyor eşime söylesem çok kızacak ne yapmalıyım şuan nereye şikayet etmeliyim