Ya uyku aralıkları deniyor ama ben artık inanmıyorum ona galiba. 😅 2 saate uykusu gelmiyor ki bazen oynayan mutlu çocuğu alıp zorla uyutmaya çalışıyormuşum gibi oluyor ki uyumuyo da zaten. Ben bıraktım artık uyku aralıklarını takip etmeyi esneyince, elini gözüne götürünce alıp uyutuyorum 10 dakikaya uyuyor. Tabi daha 3.5 aylık muhtemelen değişir çok kez bu durum. Şu anda da ayağımda uyudu mesela sabah 8de uyandı bu ikinci uykusu. Kendi ayarlıyor ben ona güveniyorum😄😄