Hanımlar 2 gundur bebegım mama yemiyor, 4.cü aya girecez 4-5 saate bir 30-40 zar zor içiriom bazen de 20 nyapacam nasıl yapacam bilmiom kafayı yemek üzereyım , ac belli ki ağlıyor ama yemiyor . yaşayıp çözüm bulan varmı nasıl yaptınız ne kadar sürüyor